Jsem Martin Snížek a vedl jsem týmy product managerů, UX designérů a analytiků v Rohlíku, Slevomatu a Rossum, kde jsme zodpovídali za rozvoj transakčních webů, mobilních aplikací i softwaru. Více o mých zkušenostech »
Rozvoj vašeho webu či produktu
Máte digitální produkt nebo web a máte také cíle, o které s ním usilujete. A možná byste k nim chtěli jít rychlejší a přímější cestou.
Nejspíš máte ve firmě i lidi, kteří se o rozvoj vašeho webu nebo aplikace starají – může to být pár jednotlivců nebo celé oddělení. Já se k tomuto týmu můžu připojit, důkladně poznat váš produkt/web, jeho zákazníky a přinést vám:
- Zkušenosti a expertizu z desítek online projektů a desítek let zkušeností – ohledně prioritizace, hledání příležitostí, UX, adopce produktu, přesvědčivosti…
- Zákaznický výzkum – objevíme potřeby, touhy a námitky vašich uživatelů a zareagujeme na ně vývojem správné funkcionality.
- Práci s objektivními daty – nalezení správných KPIs, hledání příležitostí v analytice, validace nápadů na prototypech, A/B testování
- Pohled zvenčí – člověk má uvnitř firmy po čase klapky na očích, nevidí pak věci pohledem běžných uživatelů. Spolupráce se mnou vám pomůže váš pohled osvěžit.
Nejspíše uvidíme příležitosti, o kterých jste dosud neuvažovali. Také možná změníme priority, protože některé myšlenky se ukážou jako důležitější než dříve. Budeme lépe vědět, co zákazníci očekávají, a budeme lépe měřit, jestli jim to dodáváme.
Forma: Nejprve zpracuju analýzu, kterou vám odprezentuju a budeme diskutovat její zjištění. Poté v případě zájmu můžeme spolupracovat na implementaci jejích závěrů.
Zlepšování a školení produktových týmů
Mohu zaštítit určitý posun nebo změnu ve vaší produktové organizaci, takže ji nemusíte vést vy. Závisí, na co se aktuálně potřebujete zaměřit, ale může se jednat např. o tato témata:
- Analýza a odstranění bloků ve fungování produktu a vývoje
- Změna struktury produktu a produkto-vývojových týmů
- Zavedení systematického zákaznického výzkumu (Continuous Discovery)
- Přechod od vývoje zaměřeného na features k produktovým týmům řízeným cíli (empowered cross-functional product teams)
- Nastavení cílů ve frameworku OKRs/KPIs
- Nastavení systematických hiring procesů v produktu, pomoc s hiringem
- Partical CPO – mohu zastat roli produktového šéfa pro určitou konkrétní změnu, projekt nebo období
- Poradenství v Product Growth – konverze, adopce, retence
- Školení produktových týmů – základní dovednosti a nástroje product managera, zákaznický výzkum, plánování, řízení času…
Mentoring a coaching Product Leaderů (vedoucích produktových týmů)
S product managementem již máte delší zkušenost a nyní vedete product managery. Byl jsem ve vaší kůži taky a nyní pomáhám product leaderům formou mentoringu a coachingu k tomu, aby se zlepšovali, podporovali své týmy a budovali super úspěšné produkty.
Možná se poznáte v některé z následujících situací:
- Jste ve vedoucí pozici nově. Chcete to zvládnout co nejlépe, ale zjišťujete, že už to tu neutáhnete sami, že musíte zapojit a motivovat své lidi. Jak se to rychle naučit? Kde začít?
- Cítíte se na vedoucí pozici někdy osamoceně. Rádi byste probírali svou agendu, rozhodnutí a problémy s někým, kdo prošel podobnými zkušenostmi a může vám věnovat plnou pozornost a svůj pohled.
- Vaše týmy vyvíjí jako o závod spoustu features zadaných od vedení, ale zájem zákazníků o ně je malý a business impact někdy diskutabilní. Chtěli byste zavést lepší product discovery.
- Vaše týmy se velmi málo nebo skoro vůbec nestíhají bavit se zákazníky. Do produktu se tak nedostává zákaznický insight.
- Spolupráce mezi produktem a vývojem občas trochu drhne. Myslíte, že nové funkcionality by mohly být venku rychleji.
- …
Mentoring a coaching Product Managerů
Pomáhám product managerům formou mentoringu a coachingu k tomu, aby se zlepšovali, dělali skvělou práci a budovali super úspěšné produkty.
Možná se poznáte v některé z následujících situací:
- Jste nový v pozici product managera – předtím jste třeba dělali analytika, vývojáře, designéra… Chcete se rychle zorientovat a dokázat, že na to máte, vytvořit super produkt. Ale na co se jako první zaměřit, co se naučit, co naopak počká?
- Jste jediný product manager ve firmě nebo váš šéf není z product managementu (nebo na vás nemá tolik času) – nemáte se s kým poradit, hledáte cesty jak se rozvíjet.
- Chcete častěji a lépe mluvit se zákazníky vašeho produktu.
- Chcete se zlepšit v konkrétní oblasti product managementu.
- Rádi byste získali feedback na vaši práci a postupy.
- …
Kontakt na mě
Pokud vám popsaná témata přijdou pro vás relevantní, ozvěte se. Více se poznáme a nezávazně probereme vaši situaci.
E-mail: | martin@snizekweb.cz |
Telefon: | +420 777 890 781 |
Možná zatím neplánujete využít mé služby. I tak ale můžete zdarma odebírat mé nové články e-mailem: