Služby

Jsem Martin Snížek a vedl jsem týmy product managerů, UX designérů a analytiků v Rohlíku, Slevomatu a Rossum, kde jsme zodpovídali za rozvoj transakčních webů, mobilních aplikací i softwaru. Více o mých zkušenostech »

Rozvoj vašeho webu či produktu

Máte digitální produkt nebo web a máte také cíle, o které s ním usilujete. A možná byste k nim chtěli jít rychlejší a přímější cestou.

Nejspíš máte ve firmě i lidi, kteří se o rozvoj vašeho webu nebo aplikace starají – může to být pár jednotlivců nebo celé oddělení. Já se k tomuto týmu můžu připojit, důkladně poznat váš produkt/web, jeho zákazníky a přinést vám:

  • Zkušenosti a expertizu z desítek online projektů a desítek let zkušeností – ohledně prioritizace, hledání příležitostí, UX, adopce produktu, přesvědčivosti…
  • Zákaznický výzkum – objevíme potřeby, touhy a námitky vašich uživatelů a zareagujeme na ně vývojem správné funkcionality.
  • Práci s objektivními daty – nalezení správných KPIs, hledání příležitostí v analytice, validace nápadů na prototypech, A/B testování
  • Pohled zvenčí – člověk má uvnitř firmy po čase klapky na očích, nevidí pak věci pohledem běžných uživatelů. Spolupráce se mnou vám pomůže váš pohled osvěžit.

Nejspíše uvidíme příležitosti, o kterých jste dosud neuvažovali. Také možná změníme priority, protože některé myšlenky se ukážou jako důležitější než dříve. Budeme lépe vědět, co zákazníci očekávají, a budeme lépe měřit, jestli jim to dodáváme.

Forma: Nejprve zpracuju analýzu, kterou vám odprezentuju a budeme diskutovat její zjištění. Poté v případě zájmu můžeme spolupracovat na implementaci jejích závěrů.

Zlepšování a školení produktových týmů

Mohu zaštítit určitý posun nebo změnu ve vaší produktové organizaci, takže ji nemusíte vést vy. Závisí, na co se aktuálně potřebujete zaměřit, ale může se jednat např. o tato témata:

  • Analýza a odstranění bloků ve fungování produktu a vývoje
  • Změna struktury produktu a produkto-vývojových týmů
  • Zavedení systematického zákaznického výzkumu (Continuous Discovery)
  • Přechod od vývoje zaměřeného na features k produktovým týmům řízeným cíli (empowered cross-functional product teams)
  • Nastavení cílů ve frameworku OKRs/KPIs
  • Nastavení systematických hiring procesů v produktu, pomoc s hiringem
  • Partical CPO – mohu zastat roli produktového šéfa pro určitou konkrétní změnu, projekt nebo období
  • Poradenství v Product Growth – konverze, adopce, retence
  • Školení produktových týmů – základní dovednosti a nástroje product managera, zákaznický výzkum, plánování, řízení času…

S product managementem již máte delší zkušenost a nyní vedete product managery. Byl jsem ve vaší kůži taky a nyní pomáhám product leaderům formou mentoringu a coachingu k tomu, aby se zlepšovali, podporovali své týmy a budovali super úspěšné produkty.

Možná se poznáte v některé z následujících situací:

  • Jste ve vedoucí pozici nově. Chcete to zvládnout co nejlépe, ale zjišťujete, že už to tu neutáhnete sami, že musíte zapojit a motivovat své lidi. Jak se to rychle naučit? Kde začít?
  • Cítíte se na vedoucí pozici někdy osamoceně. Rádi byste probírali svou agendu, rozhodnutí a problémy s někým, kdo prošel podobnými zkušenostmi a může vám věnovat plnou pozornost a svůj pohled.
  • Vaše týmy vyvíjí jako o závod spoustu features zadaných od vedení, ale zájem zákazníků o ně je malý a business impact někdy diskutabilní. Chtěli byste zavést lepší product discovery.
  • Vaše týmy se velmi málo nebo skoro vůbec nestíhají bavit se zákazníky. Do produktu se tak nedostává zákaznický insight.
  • Spolupráce mezi produktem a vývojem občas trochu drhne. Myslíte, že nové funkcionality by mohly být venku rychleji.

Pokračování »

Pomáhám product managerům formou mentoringu a coachingu k tomu, aby se zlepšovali, dělali skvělou práci a budovali super úspěšné produkty.

Možná se poznáte v některé z následujících situací:

  • Jste nový v pozici product managera – předtím jste třeba dělali analytika, vývojáře, designéra… Chcete se rychle zorientovat a dokázat, že na to máte, vytvořit super produkt. Ale na co se jako první zaměřit, co se naučit, co naopak počká?
  • Jste jediný product manager ve firmě nebo váš šéf není z product managementu (nebo na vás nemá tolik času) – nemáte se s kým poradit, hledáte cesty jak se rozvíjet.
  • Chcete častěji a lépe mluvit se zákazníky vašeho produktu.
  • Chcete se zlepšit v konkrétní oblasti product managementu.
  • Rádi byste získali feedback na vaši práci a postupy.

Pokračování »

Kontakt na mě

Pokud vám popsaná témata přijdou pro vás relevantní, ozvěte se. Více se poznáme a nezávazně probereme vaši situaci.

E-mail:martin@snizekweb.cz
Telefon:+420 777 890 781

Možná zatím neplánujete využít mé služby. I tak ale můžete zdarma odebírat mé nové články e-mailem:

… nebo mě sledujte na LinkedIn či X